به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ مهندس علی آبشنگ گفت: در راستای افزایش سطح آگاهی و آموزش همگانی مردم، کارگاه های احیا قلبی-ریوی و کمک های اولیه، ویژه سفیران سلامت در روستای سیاه شیر از توابع شهر لیکک برگزار شد.
گفتنی است در این کارگاه که به مناسبت هفته ملی سلامت برگزار شد، اقدامات و کمک های اولیه در مواجهه با بیماران و مصدومان و همچنین مباحث احیاء قلبی-ریوی به صورت آموزش های تئوری و عملی توسط سرکار خانم پرویزی کارشناس ارشد پرستاری این شبکه ارائه گردید.
